Lördag

Klockan halv 4 kom jag i säng natten tills idag. Visst det hade varit lugnt om jag hade kunnat sova idag. Men nej! Idag skulle jag jobba med de små barnen i upptäckarklubben i Lund. Skulle va där klockan nio vilket resulterade i att jag åkte hemifrån redan vid åtta. Fick ställa mobilen på tåget så att jag inte skulle missa att hoppa av, hade varit just snyggt.

Barnen var lika underbara och jobbiga som vanligt:) De skulle vika papperssmällare, skikta olika vätskor och annat skoj. De verkade hade det rätt kul iaf, och söt är de!

Klockan två slutade jag jobba, begav mig mot Malmö för att leta efter present till Ola. Dock hittade jag inget. Vad ger man till en kille som fyller 20? På tåget hem träffade jag Mathilda som jag konfirmerades med för snart 5 år sedan, väldigt trevligt. Alltid kul att prata minnen.

Under kvällen har jag varit hos Emma och kollat 3 filmer, kommer dock inte ihåg vad de heter. Men de va rätt bra alla tre. Men nu borde jag dock sova. Bowlingmatch klockan 9 imorgon sen ska jag köra till min kusin.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0