Pånyttfödd

Eftersom det var så många månadersen som jag skrev sist i denna blogg så bestämde jag mig för att radera allt och börja om på nytt. Detta gör villkoren lika för alla. För er som inte känner mig så bor jag i Hässleholm som ligger i Skåne, ja jag är skåning. Jag pendlar nästan varje dag till Lund där jag studerar på universitetet. Jag är inne på min andra termin och läser just nu matematik. Vilken är rätt tråkigt.

Min dröm är att bli meteorolog, helst försvarsmeteorolog. Men på grund av det måste jag läsa både matematik och fysik. Jag får stå ut helt enkelt. Men det är rätt roligt också. Människorna är underbara och man skrattar mycket.

Utöver studierna så bowlar jag i ett lag i Hässleholm. Tränar på gym. Jag försöker även träffa min pojkvän så ofta som möjligt, han bor och gör lumpen i Göteborg.

Min blogg kommer att bli en väldigt vardaglig blogg. Jag vill inte locka några speciella läsare. Uppdateringarna kommer att komma sporadiskt. När jag helt enkelt har lust att skriva av mig. Vilket kan bli ofta någon vecka och mer sällan någon annan.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0