Dag 1

Nu har första dagen gått av sjukhusdieten. Konstigt nog har man gått och varit sugen på allt som man annars ändå inte äter. Men det är väl så man fungerar när man inte får äta något, då vill man plötsligt ha det hela tiden.

Men så... Hur gick det då idag. Jo, det gick bra. Dock har jag typ varit konstant hungrig hela dagen. Tycker ändå att jag ätit hela tiden. Men soppan mättar väl inte så länge helt enkelt. Ätit äpplen också idag och några vindruvor. Skulle äta melon men den är inte helt mogen än så får vänta tills nästa gång jag får äta frukt.

Imorgon får jag bara äta grönsaker och soppa, till middag ska jag äta bakad potatis med kryddsmör. Den kommer va efterlängtad den potatisen. Så hungrig på något annat än soppa bara!

Har även tränat idag, står inget om dieten och träning så antar att det borde gå bra. Nu ska jag sova. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0