Bytar, säljar, köpar-dag

Jahopp nu är man någonstans utanför Höganäs för att köpa kläder till Maja. Carro flänger runt och har hittat massvis med kläder till Maja. Själv har jag hittat ett singstar spel för 10 kr så får väl se om det funkar egentligen. Annars är inte 10 kr hela världen liksom.

Igår var det mest mys med barnen. Skulle dock kolla en film på 5an men vi somnade direkt och vaknade typ 3 imorse av att Maja kom ner och stängde av tv:n. Så då gick vi och la oss. Imorse blev jag typ väckt klockan 8. Kommit fram till att jag ska nog inte skaffa barn. Är mer en nattmänniska än en morgonmänniska. Fast jag älskar ju barn så det gör nog inget ändå.

Nej nu tycker jag snart vi kan va framme. Så vi kan betala. Börjar bli lite trött nu på detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0