Förkyld

Hatar att vara sjuk. Det är det värsta som finns, man kan inte träna eller ha något normalt liv. Det började förra måndagen med lite halsont som blev värre under veckan. I fredags åkte jag till Eskilstuna med folk från bowlingen för att spela i SM-kvalet. Då hade jag börjat bli snorig och hostig. Under natten blev det värre och lördag-morgon var jag jätteförkyld. Så det var lagom roligt att spela 8 serier där det gick skit. Men det var ändå rätt roligt. Efter de 8:a serierna gick vi och åt, sen tog jag mig en promenad och sen gick jag och duscha på hotellet och gick och la mig för att sova någon timme. Efter jag var lite mer utvilad fixade man till sig och förfestade med gänget innan vi gick ut och åt på en grekisk restaurang. Mycket trevligt :)
 
Söndagen var lite seg för då ville man bara hem, dock gick inte tåget förrän 15. Dessutom vaknade vi tidigt och stan öppnade inte förrän 12 så efter frukosten gick vi ut och gick en runda. Haft kanonväder hela helgen så det var jätteskönt :) Tiden gick lite snabbare och sen kunde man gå en sväng på stan innan tåget gick hem. Sov större delen av hemresan så den gick rätt snabbt.
 
Nu är det dock måndag och jag är inte frisk än! Dock börjar jag känna dofter så smått så det är på rätt väg iaf. Väntade tills kvällen med att gå min 3km-promenad och körde på i en jäkla fart. Det kändes riktigt skönt, även om hostan blev lite värre när man kom tillbaka. Men det är smällar man får ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0