Träningsvärk och resesugen!

Körde på hårt igår tycker jag. Först gick jag min dagliga runda på 3 km. Sen drog jag till gymmet. Körde uppvärming 15 minuter på en crosstrainer, sen hård träning i 35 minuter utan vila där jag både använde redskap och egen vikt. Avslutade med nerjogging 10 minuter på löpbandet + stretching förstås! Har lärt mig hur fruktansvärt viktigt det är att strecha efter man har tränat. När jag var klar på gymmet ringde jag min mamma som sa att jag gärna fick cykla dit. Så jag satte mig direkt på cykeln och cyklade de 5 km som det är ut till mina föräldrar. Sen fick jag mat och sov där inatt. Skönt att bli lite ompysslad ibland.
 
Idag fick jag låna bilen hem till mig för att fixa mig lite innan jag ska ut dit igen. Har även hunnit med min 3 km runda nu när jag varit hemma. Ska snart byta om och bege mig till mina föräldrar igen, ikväll blir det grillning och iaf min ena bror, hans tjej och deras lilla son ska komma ut och äta med oss, sen får jag se om jag sover hemma eller hos mina föräldrar ikväll. Min sambo är ju ändå iväg på hemvärnsövning så hade ändå fått sova själv.
 
Sitter just nu och kollar på billiga sista minuten, kostar typ 1500 för ospec på olika orter. Vill såååå gärna åka! Längtar efter sol och värme, vilket det verkligen saknas just nu i Skåne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0