Torsdag

Veckan har bara flugit fram tycker jag! Redan torsdag nu ju. Kan dock bero på att vi åkte hem från Göteborg i tisdags och inte varit hemma så många dagar denna vecka.
 
Idag har jag iaf varit en stund på bibblan, sen blev det lunch på stan med min brors sambo och deras lilla son. Filip är världens sötaste och har börjat med en sjukt söt grimas när han blir sur. Därefter blev det en sväng i butikerna innan jag satte mig på bibblan igen. Sen drog jag hem för att byta om innan jag skulle dra mig till gymmet för Jessies IW-pass. Sjukt härligt pass idag! Känner mig friskare i kroppen så man kunde ta i lite mer! Efter det drog vi till Emma där jag fick lite mat och vi snackade. Ska dit på lördag för tjej-middag så vi diskuterade lite mat och efterrätt. Blir någon soppa och cheesecake. Cheesecaken fick jag och Emma göra idag för hon var den enda med plats i frysen, men innan vi gick och handlade tog vi oss en 3 km-promenad (uppe i 9 km nu av 60!).
 
Kom hem lagom till debatt på svt1 hade börjat. De diskuterade målet om den våldtagna flickan och att killarna blev frikända, blev så arg på hela debatten så jag satt och kokade här hemma! Tycker att det är synd och skam att de blev frikända. "Det räcker inte att flickan säger nej, även killarna måste uppfatta att hon säger nej" Baah!!!
 
Nej nu ska jag nog lägga mig, så jag kan sluta vara irriterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0