Förkylning

Har varit förkyld i över en vecka nu, så hela förra veckan blev det ingen träning. Dock blev det mycket jobb så som tur var åt jag någerlunda bra! Helgen som var va min kusin här med sina döttrar. De kom i fredags och åkte hem i lördags, sen tillbringade jag resterande helg i Stoby hos mina föräldrar för att hjälpa till att passa min brorson. En sötare bebis får man leta efter och han blir hela 11 månader idag!
 
Trots en dålig träningsvecka så har jag inte gått upp i vikt, inte ner heller förvisso, men det ska ändras! Tänkte försöka träna idag och se hur det går. Halsont är borta, har dock lite hosta kvar, men den ska nog inte ställa till med så mycket problem! Hoppas det går bra iaf! Får väl ta en extra dos av astmamedicinen så inte luftrören spökar under passet!Ve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0