Fredag

Äntligen fredag säger jag bara! Dock ska det jobbas imorgon med, men det är ändå helg på något sätt. Dessutom är det bara 2 timmar imorgon och det brukar gå väldigt snabbt. Sedan bär det av till Göteborg några dagar!
 
Idag har jag jobbat på en förskola för första gången. Var rätt få barn idag så en lugn förstagång blev det. Barnen var sjukt söta och lagom busiga :) Känns dock som att man käkat hela dagen, vid 8 var det frukost, vid halv 10 var det fruktstund, halv 12 lunch och vid 14 var det eftermiddagsfika. Så man är lagom mätt nu, ska dock till Kristianstad ikväll och äta med min sambo, hans mamma och mammans nya. Så det blir ännu mer mat! Hade ju dessutom ätit lite frukost vid 6 imorse innan jag körde till jobbet (började 7.30 utanför Höör). 
 
Borde väl byta om och fixa till mig innan vi åker. Vill nog dock vänta lite till så jag inte kommer dit helt mätt, det är lite trist. Visserligen äter man mindre då, men går man inte ut och äter så ofta vill man ju unna sig lite gott :)
 
Ha nu en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0