Helgen

I fredags var vi somsagt på bio och såg The Conjuring! Sen i lördags så jobbade jag och min sambo, jag är huvudledare för Knatteskutt i Hässleholm och han är min assisterande ledare. Det var första gången nu i lördags och det var jätteskoj. Vi slutade klockan 12 så då åkte vi hem och bytte kläder och sen begav vi oss till Broby för att gå på marknad. Det var trevligt och man fick ju äta massa gott (och onyttigt) som munk och gräddbulle (vill inte tänka på hur man kcal det blev :P), åt även en köttbullemacka för att få i mig något vettigt under dagen. Sen åkte vi hem till mamma och pappa, dit även min bror med sambo och son skulle komma. Filip är den goaste "bebisen" (han är ju över 10 månader nu! Knappt bebis längre) som finns i hela världen. Han är börjat gå, så han kan ta några steg innan han dyker ner i famnen hos en, sen älskar han att bita tag i ens näsa, arm osv. Hos mamma och pappa fick vi även tacos! Det är sjukt gott, hade gjort egen guacamole vilket blir mycket nyttigare än att köpa, även mycket godare... Fick skånsk äppelkaka med glass till efterrätt så sen var man rätt full så att säga. Efter all mat åkte vi till några vänner som förfestade, men de skulle in till stan och förfesta så jag körde hem Ola och åkte sen hem till de och umgick. De skulle ut sen så vi 1 stack jag hem. 
 
Igår så sov jag länge, sen hände inte så mycket. Vi åt frukost vid 12 typ och vid 17 körde Ola och handla på donken. Jag fick kyckling/pesto-sallad, den är riktigt god den! Ola tog bigtasty som jag fick smaka lite av. Sen blev det film hemma hos Emma med Elliz. Köpte B&J också eftersom jag hade om jag handla för över 50 kr på hemmakväll så fick vi hyra en gratis film. Åt dock inte hela igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0