PW/jogg/löpning

Skulle ju ut och gå med sambon sa jag innan. Dock var jag mer sugen på att springa lite så vi blandade, blev mest jogging, sen några spurter i backar och även lite gång. Rundan blev ca 5.7 km (sambon följde inte med på hela då han fick ont i sitt ben) och tog ca 45 minuter. Så det gick ju inte jättesnabbt, men insåg att jag fått ner min puls lite så nu kan jag faktiskt jogga och prata samtidigt! Jag brukar köra på runkeeper när jag är ute, dock tycker jag att den nästan blir sämre och sämre, helt plötsligt kan man ibland ha gått 100 m på 10 sekunder, vilket jag vet att jag inte gör, sen ser man små "hack" på kartan när man kollar på den. Så enligt runkeeper blev rundan idag nästan 6 km, men jag vet på ett ungefär hur lång den rundan är så. Någon som har något tips på hur man ska förbättre runkeeper? Eller finns det någon bättre app? Det jag gillar med den appen är att många jag känner använder den, så det är kul att följa varandra :)
 
Nu är man nyduschad och ska snart dra till Emma för att käka thai innan bion ikväll, The Conjuring, vi är drygt 11 pers som ska gå och se den så det ska bli kul! Och popcorn :) Älskar popcorn, men försöker bara käka det när det är bio och någon helg ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0