Torsdag

Denna vecka har gått snabbt! Imorgon är det redan fredag och då ska jag jobba från 7.30-16.00 på en förskola. Ska bli roligt då det är första gången jag är på en förskola. Har oftast varit på högstadiet och någon enstaka gång på fritids. Jobbat alla dagar denna vecka förutom i måndags. Måste sätta igång med mitt exjobb nu igen!
 
Idag har jag somsagt jobbat, blev 9.55-14.35 idag. Fick ha lite högläsning på svenskan vilket var både nervöst och roligt, samt mycket lärorikt! Har aldrig varit en högläsningsperson. Nu på kvällen har jag tränat, blev iw-pass. Dock tagit det lite lugnt idag, fick ont i höger lunga i måndags på iw:n och kände lite idag. Fortfarande lite förkyld så jag antar att det var därför. 
 
Maten idag har vait helt okej, blev fil med kanel och lite socker (för att få bort lite av det sura) samt ett kanelknäckebröd (utan något på) till frukost. Sen till sen lunch blev det en omelett med skinka, lök, ost och trattkantareller. Till middag/kvällsmat blev det macka med vanliga kantareller och nyponsoppa med sånna mandelsaker och lite vaniljglass.
 
Så det blev inte jättemycket mat idag, blir så när man jobba över lunchen men inte få någon lunch för att man jobbar färre än 5 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0