Träning

Ojdå det var visst ett tag sedan jag var inne här sist... Iaf så kom jag, min sambo, min en bästa vän och hennes kille iväg till Turkiet strax efter förra inlägget! Det var fantastiskt skönt. Alltid skönt att samla lite nya krafter med varmt väder och massa badande.
 
Dock försvann min extramotion där på vägen, innan vi reste var jag asgrym som var ute varje dag och gick. Men sen blev det sämre med det, blir ju tyvärr så ibland när man åker iväg och sen kommer hem igen och så har ens rutiner försvunnit.
 
Men jag tränar mycket nu iaf, bara denna veckan har jag varit på 3 indoor walking-pass denna veckan, varav senast idag. I tisdags var jag och min sambo på en sorts hälsokontroll hos en som säljer herbalife. Det var väldigt roligt, om än skrämmande, att se vad man har för värden i kroppen. Självklart har jag ju förmycket kroppsfett (som jag jobbar på att få ner och har fått ner lite iaf) men tydligen hade jag mycket muskelmassa i kroppen. Som tjej ska man ligga runt halva sin vikt i muskler och jag hade 62%! Så det tycker jag är grymt! Killar ska ligga på 2/3 av sin vikt och det lyckades min sambo med :)
 
Sedan januari har jag gått ner nästan 14 kg vilket jag också är nöjd med. Dock tappar man suget så fruktansvärt mycket när man tycker att man tränar och tränar, käkar nyttigt och ändå visar det ingenting på varken våg eller måttband. Men det är väl bara att fortsätta och hoppas att det snart släpper, vill ju ner ca 10 kg till innan januari och nästa GMU liksom...
 
Försöker äta ännu nyttigare (mer protein och sånt) samt käka mindre men oftare. Slutade med chips och godis i slutet av juli och tänker inte käka det förrän jag påbörjar min GMU igen, ett undantag är dock chokladkalendern i december (den växer jag aldrig ifrån) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0