Veckan som har varit

Haft en vecka med mycket jobb för ovanlighetens skull. Bara hunnit med 3 pass på gymmet och en slöpromenad igår (helt enkelt vanlig promenad, ca 32 min på 3 km istället för 27-29 min)
I måndags var jag hemma och sen var det pass på kvällen, blev både IW och bodybalance.
I tisdags jobbade jag från 11-16 och sen gick jag på AfroPowerdance på kvällen. I onsdags jobbade jag från 8-11 och sen tog jag en runda ner till Lund för jag tänkte skriva på mitt exjobb. Dock mådde jag inte så bra så jag åkte hem och vilade mig under resten av dagen. Skulle ha tränat men hoppade det.
I torsdags var jag ledig så jag var hemma under dagen, sen var det IW på kvällen. Igår jobbade jag 8-12.30 sen åkte jag hem och var helt slut både fysiskt och psykiskt. Powernapade lite och sen fick jag ut min sambo att gå 3 km med mig. Hade även min lilla invägning igår och har nu totalt gått ner 15.1 kg sedan 28:e januari i år! Vill ner 5-10 kg till. Men viktigast nu är att jag förbättrar min kondition och min styrka. Så nästa vecka ska jag försöka komma iväg på något bodypump-pass, om jag hinner, de ligger tyvärr oftast lite tidigt på dagen och jobbar jag då i Höör och ska hem till Hässleholm så hinner man inte alltid. Men IW-pass blir det iaf och förhoppningsvis AfroPowerdance också. Sjukt kul!
 
Idag har jag och min sambo haft knatteskutt. Alltid kul att leka med barnen, hade fotboll idag.
Ikväll ska jag vara barnvakt åt min brorson. Mina vänner ska hjälpa mig och vi ska beställa pizza. Trots allt lördag och ibland får man unna sig pizza också :) Dock har maten denna veckan varken varit den bästa eller den mest regelbundna. Blir så när man jobbar oregelbundet, men får bli bättre på det nästa vecka :)
 
Trevlig helg på her allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0